Innovation and Initiative
בקורס נלמד עקרונות פיתוח מוצר בגישה של "חשיבה עיצובית" (Design Thinking) ומיקוד במשתמשים (user centered design), באמצעות תהליך לימודי ויצירתי, שמשלב שיעורים בכיתה ועבודה עצמית על פיתוח מוצר במתכונת יזמית, בדומה לשלבים הראשונים בעבודה על סטרטאפ.
נתרגל בדיקה של רעיון, טכנולוגיה, או המצאה, במטרה להבין האם אנשים באמת זקוקים לו ויודעים להשתמש בו. נלמד איך לבנות מוצר שמתאים למשתמשים שלו, תוך ישום עקרונות חוויית משתמש (User Experience) ושמישות (Usability). נכיר וניישם מודלים להערכת מוצרים וטכניקות לשיפור מוצרים ושרותים קיימים.
העבודה בקורס תתנהל בקבוצות של 3-4 סטודנטים ולכל קבוצה מתוכננות 5-6 הגשות ומצגת סופית, שעל כל אחת מהן הסטודנטים יקבלו משוב מפורט ויָשִׂים שיעזור להם לשפר את המוצר שלהם. בנוסף, תהיינה עוד שתי (2) הגשות אישיות. אמנם אין מבחן בתום הקורס, אבל כדי להצליח בו, צריך להשקיע במהלך הסמסטר.
הקורס מרחיב את גבולות השימוש בבינה מלאכותית ומציג קשת רחבה של כלים ויישומים חדשניים ההולכים ומשנים את הדרך שבה אנו חושבים, חוקרים, יוצרים ופועלים בעולם העבודה החדש.

הסטודנטים יחשפו למערכות מתקדמות כמו Perplexity, Gemini, Claude, Sora, Canva, Wix Studio ועוד – שילוב המאפשר פיתוח מיומנויות מחקר, ניהול ידע, יצירת תוצרים ויזואליים, טקסטואליים וקוליים, והפקת תובנות ממידע מורכב. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים כיצד לבנות GPTs מותאמים אישית, לפתח בוטים ו-agents אוטומטיים, להפיק תכנים חזותיים ותקשורתיים ברמה מקצועית, ולשלב בין כלים שונים ליצירת תוצרים הוליסטיים.

הקורס שם דגש על למידה חווייתית ויישומית, מתוך הבנה שבעידן שבו ה-AI הופך לשותף קבוע בתהליכי חשיבה ויצירה – היכולת לעבוד עמו באופן מושכל, ביקורתי וחדשני היא המפתח ליתרון אמיתי בעולם התעסוקה. מטרת הקורס היא להעניק לסטודנטים כלים מעשיים ואסטרטגיים שיאפשרו להם לבנות לעצמם תהליכי עבודה חכמים, יעילים ורלוונטיים לעידן החדש.