
במרפאת בריאות עירונית שוקקת, פקידת קבלה מקבלת את פני כל מבקר בחיוך חם ובלהיטות לעזור. במסדרון, עובדת סוציאלית חוגגת את הניצחון הקטן של לקוח בהתלהבות. בחדר ההפסקה, עמיתים חולקים רעיונות על קפה, דנים בגישות חדשות לשיפור רווחת הלקוחות שלהם. זה לא סתם עוד יום בעבודה - זה עדות לאקלים ותרבות ארגוניים שמעניקים עדיפות לחמלה, שיתוף פעולה ולמידה מתמשכת.
בלב כל ארגון אנושי טמון מארג ייחודי של ערכים, התנהגויות וטקסים משותפים, כמו גם סדרי עדיפויות ניהוליים ומתחים בין סדרי העדיפויות, המגדירים את אופיו. אלה, כאשר הם שזורים בהרמוניה, יוצרים אקלים ותרבות המהווים את ה DNA הייחודי של הארגון וקובעים כיצד יתנהל בעולם. קורס זה יתחקה אחר מארג מורכב זה של אקלים ותרבות ארגוניים, וישפוך אור על תפקידם המרכזי בהתמודדות של הארגון עם העולם החיצוני והפנימי. באמצעות שילוב של חקר מקרה, מחקר אקדמי ודיונים אינטראקטיביים, נצא למסע כדי להבין כיצד ארגוני שירות אנושי מצליחים מטפחים סביבות המשגשגות.
בלב כל ארגון אנושי טמון מארג ייחודי של ערכים, התנהגויות וטקסים משותפים, כמו גם סדרי עדיפויות ניהוליים ומתחים בין סדרי העדיפויות, המגדירים את אופיו. אלה, כאשר הם שזורים בהרמוניה, יוצרים אקלים ותרבות המהווים את ה DNA הייחודי של הארגון וקובעים כיצד יתנהל בעולם. קורס זה יתחקה אחר מארג מורכב זה של אקלים ותרבות ארגוניים, וישפוך אור על תפקידם המרכזי בהתמודדות של הארגון עם העולם החיצוני והפנימי. באמצעות שילוב של חקר מקרה, מחקר אקדמי ודיונים אינטראקטיביים, נצא למסע כדי להבין כיצד ארגוני שירות אנושי מצליחים מטפחים סביבות המשגשגות.
- المعلم: יצחק בנבניסטי