בינה מלאכותית (AI) משנה את כללי המשחק בעולם התקשורת, השיווק והיח״צ.
חברות, מותגים ועמותות שכבר למדו לעבוד איתה בצורה חכמה נהנות מיתרון מובהק, ואילו מי שמתעלמים ממנה – נשארים מאחור.
אבל השאלה האמיתית איננה איך להשתמש ב-AI, אלא איך לחשוב איתו.
הסדנה משלבת למידה תאורטית ויישומית של עקרונות חשיבה אסטרטגית עם עבודה מעשית בכלים מבוססי בינה מלאכותית.
הסטודנטים יפעלו כ"סוכנויות יח״צ עתידניות – "וילמדו לבנות צוותי חשיבה המתמודדים עם משימות אמיתיות, בריפים של לקוחות, קמפיינים, תחרות עם סוכנויות אחרות, משברים ודילמות אתיות, תוך שימוש מושכל ב-AI כשותף חשיבתי ויצירתי.